lördag 3 mars 2012

Har nog tagit rekord

...i lite sömn i natt.
Sov från typ 00.00-02.30 och sen bara snurrat till 05.00 och sen sovit till 07.00
Sitter nu och tittar på tv8 och alla mina köpa-hus program...nice.
Gröten ska snart puttra på spisen, sen ska jag handla och gå ut en snabbis med mammas hund.


Kan inte fatta att jag ändå känner mig så pigg...har knappt ont heller?!
Jag kanske bara ska sova typ 4-5 timmar per natt.
Jag kanske ligger still för mycket och därför får jag ont.

Vädret är ju helt underbart...ljuvligt...fantastiskt...makalöst.
Ska bli sååå skönt att ta en promenad med hunden - ska bli en lång en tänkte jag mig.

Ha en underbar helg allihopa.

5 kommentarer:

  1. Hej vännen...
    Jag fattar inte varför inte min blogg uppdaterar dina inlägg...blir lite frustrerad när jag kommer in och inser att jag missat massor...vafan, liksom. Jag följer ju dig.

    Hoppas iallafall att allt är bra nu, men det verkar ju så =).

    Tack för ditt tips om snuttefiltar. Ska genast köpa de där som jag såg på barnens hus igår =).

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Ja jag ser att du också var in till förlossningen. Skönt att våra tjejer mådde bra. Tjejen i magen har varit allt annat än lugn sen den kvällen. Jag tror vi väkte björnen som sov ;-)

    SvaraRadera
  3. Gud, så sugen jag blev på mannagrynsgröt!!!
    Hoppas din dag blev fin, solen och våren hjälper till en hel del, eller hur?
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni haft en fin helg!

    Är du fortfarande intresserad av magbältet?
    Jag vet inte riktigt vad man använder det till. Om det är för att få stöd till magen som gravid eller om man har den efter förlossningen.
    Jag har själv fått det av en vän, men aldrig använt det. Om du fortfarande vill ha bältet, mejla mig din adress, så skickar jag det till dig.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh underbart Mette....ska genast göra det. Tack!

    SvaraRadera