lördag 17 mars 2012

Knäpp på riktigt eller?

Jag tyckte det var nyss som baby widgeten slog om till tvåsiffrigt och det "bara" var 99 dagar kvar.
Fattar inte vart dagarna tar vägen.
Nu är det helt plötsligt "bara" 59 dagar kvar. 40 dagar bara försvann.

Man hade ju hoppats på att man skulle ha blivit mer förberedd och insett/lärt sig massa saker...men icke sa nicke inte jag inte. Går fortfarande runt i någon sorts inte-våga-hoppas-på-att-allt-ska-gå-vägen-ännu bubbla.
OM allt går vägen kommer hon väl ligga vid en mammas bröst som är i chock och inte fattar vad som har hänt. Va, ska jag ta hem den här nu eller? Är hon min? När sjutton hände det? Hur blev det så här?

Jag håller nog på att bli knäpp på riktigt - tur att hon har en normal förälder iallafall. Stackars barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar