onsdag 29 februari 2012

Välkomnar vecka 30

Min goa lilla duva har hållt mig vaken nästan hela natten.
Jisses vilket party det har varit från igårkväll vid 7 och framåt.
A låg och skrattade gott när han tittade på min mage igår och allt bara hoppade.
UNDERBART!
Idag börjar jag kl 10 så jag ska försöka hinna röja undan lite nu på morgonen innan jag drar och ta ett bad.
Om jag badar morgon och kväll mjukar jag upp mina leder lite och dagen kan funka. Skönt att ha trappat ner 20% på jobbet så man gör kortare dagar. Havandeskapspenings papper ligger på köksbordet och väntar på att bli ifyllda. Sen har jag semesterdagar att ta ut (ganska många faktiskt) så jag tror inte att jag måste norpa på mammadagarna förren i slutet på sommaren. Niiiice. Sen tar A över och har henne hemma medan han studerar på distans iallafall några månader så att hon kan börja på dagis/dagmamma januari 2014.
Ja så ser planerna ut nu iaf. Å dom trivs jag med. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar