torsdag 8 mars 2012

Beslut tagna.

Vill börja med att tacka gulliga Mette för paketet (va go du e)- som låg på köksbordet när jag kom hem igårkväll kl 20.30 efter en låååång dag som började med vattengympa kl 8.30 och slutade kl 20.00 efter en heldags jobb + personalmöte mellan 17-20. Gissa om jag var slut i kroppen?

Nu ska sista papperet skrivas på av chefen inför havandeskapspennings ansökan. Det går ju inte att omplacera mig på jobbet. Tillsammans tog vi beslutet att jag tuffar på fram till den 5/4 (fram till påsklovet)och sen går jag HEM!!!! JIPPIE!!!!

Ska idag få kontakt med sjukgymnasten som ska hjälpa mig med skenor till mina händer..tack och lov.

Har ökat i vikt mycket på bara den sista veckan för kroppen har bytts ut till en kamel puckel och samlar vatten till 1000.

Blev tvungen att ta av mig ringen nu :( känns såååå otroligt tomt.

Så nu har jag gått upp 10 kilo....hurra! NOT. NOT. NOT.

Nu till något gulligt....A kunde inte sova tätt intill mig längre inatt för E sparkade honom hela tiden...hihi.
Hur tror han att jag ska kunna sova då? Det är ju inuti mig hon sparkar. Jaja det spelar ingen roll alls. Det är hennes och min tid tillsammans...det är då jag hinner tänka, drömma och gulla med henne.
Jag längtar mig blå efter henne.

Sorry detta blev ganska långt....ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Har tänkt mycket på dig då dina inlägg varit färre...
    Så skönt att det löser sig, snart får du vara hemma och vårda dig och lillan.
    Ha ringarna i en kedja runt halsen, vet jag.
    Ta hand om dig och en stor, stor kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får användning av "presenten"! ;)

    Skönt att du/ni har kommit fram till en lösning. Se nu till att inte stressa för mycket den sista tiden du ska jobba. Ta det i din takt!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi...min takt...jo det hade varit kul om det hade gått. Mina adhd elever taggar inte ner sitt tempo bara för att jag är gravid:)
      Näe jag får bita ihop och typ däcka när jag kommer hem. Tur att familjen är så förstående.

      Radera