onsdag 21 mars 2012

Pain from hell !

Kvällen igår tog nog priset i smärta.
Kunde knappt andas.

Har ju som några av er vet kämpat på med foglossningen och en ischias nerv på höger sida i många veckor nu.
Men igår sa kroppen stopp och pga att jag har parerat och gått snett för att avlasta högra sidan så kom en ischias nerv på vänstersida ikläm nu. Så nu har jag nerver i kläm på båda sidorna. SAMTIDIGT!!
Kunde inte ens ställa mig upp med A´s hjälp. Kändes som om jag skulle tuppa av.
A masserade och försökte trycka ihop höfterna och han sa helt chockat att han kände hur mitt bäcken har vidgats. Det kändes ärligt som om E hade satt sig ner på vänstersida i bäckenet och spjärnade ut hela benen mot högra sidan och bokstavligen vidgade bäckenet. Läskigt och smätsamt som f****n.

Så ingen vattengympa för mig idag - klarar inte av det.
Tar nog kryckorna till jobbet idag.
Bara 12 jobb dagar kvar nu.

Hoppas ni alla har en bättre dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar