söndag 18 mars 2012

Attans attans attans

vi hann inte till visningen...vägen var för lång...jag trodde det skulle gå fortare att ta sig dit.
Apa apa apa apa apa apa.
Men min älskade A ringde upp mäklaren och ordnade en egen privat visning för bara oss - har inget datum ännu men ändå :) min älskade löser allt.

Bild 1: 6 rum villa/radhus på Språngtorpsvägen 12, Vallentuna kommun Kårsta

Det har både pool och jacuzzi.
Sovrum till alla barnen och oss...plus öppen spis och riktigt schyssta badrum.
Jaja vi ska ju få en visning en annan dag.

Min lilla loppa har verkligen levt rövare i magen idag.
Precis som om hela hon bökar runt, klumpigt och hackigt. Inga sparkar eller små buffar här inte.
Tror hon lägger sig till rätta nu.

Nä nu ska jag laga linner (lucnh+dinner) till familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar