måndag 19 mars 2012

Katt och tant soppa.

Påväg hem från jobbet idag stannade jag på Willys och handlade lite snabbt.
I kassan hamnade jag bakom en pratglad äldre tant som genast klappade mig på magen och sa;- Jaha och här var dax vilken dag som helst eller?
Nej inte direkt blev mitt svar.
Jaha då kanske det är två då sa hon och log stort.
Nej inte det heller blev mitt svar.

Sen när jag kommer hem och ställer ner varupåsen på en av våra sprillans nya skinnstolar ser jag att den är full av små små hål från KATTKLOR.....arrrrgggggg.

Så idag hade det blivit kattoch tant soppa om inte A redan hade tinat kyckling.

Antar att detta inte är min dag. Är aptrött och har skitont! Börjar få bihålevärk och feberkänningar. Bläää!
Gnäll gnäll gnäll.

1 kommentar:

  1. Alla dessa kommentarer om magens storlek...kan inte folk bara låta bli ibland. Låta oss vara gravida bara. Vi har också lyckats få hål på våra nya stolar. De är typ samma material som era skulle jag tro. Blev så jäkla arg! Vi tvekade länge innan vi köpte dem just pga katterna, men det var ett bra erbjudande så vi kunde inte låta bli.

    Låter inte kul med bihålorna och feberkänningar. Hoppas det går över snart. Krya på dig-kram

    SvaraRadera