torsdag 22 mars 2012

Varit på mvc och det gjorde mig orolig.

Har inte havandeskapsförgiftning i allafall.
Men hon såg hur mycket vatten jag hade samlat på mig....led med mig sa hon.
Vikten hade ju ökat markant.  Pga all vätska sa hon lite snällt.
Så nu är MASSA kilon ett fakta!
Närmare bestämt 13,5 stycken.
STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!

Alla mina värden var fina som vanligt.
Att mäta magen var en pärs...kan ju inte ligga platt på ryggen utan att typ dööööö av smärta.
Vår lilla sessa ligger på tvären men kickar och mår bra.
Dock mätte jag inte speciellt mycket större sf mått än förra gången. Strecket var helt plant alltså rakt.
Så istället för att ligga en cm över mitten linjen ligger jag nu ett par cm under mitten linjen.
Bm trodde inte att hon skulle bli en stor bebis...var glad att vi om 6 dagar ska på tillväxtultraljud. För att verkligen se att hon växte som hon skulle.
Det gjorde mig lite orolig - tänk om hon inte får nog näring av mig?
Alla ultraljud har ju visat på ett jätte bra flöde i navelsträngen och bm sa idag att det lät precis som det skulle.
Vad ska jag tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar