tisdag 13 mars 2012

Visst är den söt + panik dröm!!!!

...budar på den på tradera....hoppas jag vinner den.
Allt kan ju faktiskt inte vara rosa...eller?
Babysitter Blue Dolphin Bouncer

Nej skämt å sido...det fanns rosa också men jag gillade faktiskt den blåa bättre och jag tror inte hon kommer att bry sig om färgen på den.
Gillade skarpt att den hade vibrator i sig. Mina andra barn har ju alla haft kolik och blivit lugnare av att åka i bilen och tydligen ska detta vara väldigt likt den känslan. Billigare på det sättet och bättre för miljön än att förbi av trötthet stoppa en skrikande bebis i bilen och köra i två-tre timmar...säkrare för alla trafikanter också!

Börjar nog helt på riktigt kunna tro att det ska gå vägen den här gången - jag vet att ni tänker....Guuud så knäpp hon är...klart att det kommer gå vägen hon är ju snart i vecka 32. Men jag kan inte riktigt vara säker vad som helst kan ju hända. Men jag måste få glädjas å nu vågar jag det. Ibland. Inte alltid.

Hade en så otroligt knasig dröm inatt.
Jag drömde att jag fick tvilling söner - en blond med riktigt ljusblå ögon och en brunhårig med rådjursbruna ögon.
Jag sa hela tiden;- Men, men, men det skulle ju bli en tjej, dom sa ju att det skulle bli en tjej.
A skrattade och sa;- Vaddå en tjej till?
Så tydligen fanns redan E och detta var resultatet av att dom hade stoppat in de två snöflingorna vi har i frysen på kliniken.
A var jätte lycklig och sa att äntligen hade han fått ett barn med mina ljusblåa ögon. Alltså underförstått kommer E att få bruna ögon (som sin pappa).
När vi kom hem från BB hade dom andra barnen satt en skylt på ytterdörren där det stod.
TRE BARN + TRE BARN = SEX STYCKEN BARN - HURRA!!!!!
Då vakande jag alldeles kallsvettig och stönade till en yrvaken A...jag vill inte ha 6 barn.
Knäppt va?

1 kommentar:

  1. Nej, allt behöver verkligen inte vara rosa =). Den var jättefin, och verkar ha en bra funktion också.

    Vilken knasig dröm...hehe.

    Tänk vännen, du har ju bara 8 veckor kvar. Jäklar vad tiden går. Klart du ska glädjas åt det, men jag förstår vad du menar.
    Såg att du hade svullat ;). Det är du värd, hör du det.

    Sist men inte minst vill jag tacka för din lugnande kommentar. Du är underbar.
    Tack.

    Kramar i massor.

    SvaraRadera