måndag 5 mars 2012

Varning för gnällspik vid tangentbordet.

Nu orkar jag snart ingenting längre....blir anfådd av att bara gå upp för en trappa.
Har ont i händerna hela tiden och mina fötter är alldeles bubbliga av vätska.
Sammandragningarna blir fler och fler och jag blir nästan gråtfärdig av att tänka på jobbet - JAG ORKAR INTE/VILL INTE JOBBA MER NU.

Fattar inte hur jag ska fixa detta i typ 10 veckor till.

Förlåt att jag gnäller - tro inte att jag ångrar någonting och allt är värt det.
Det betyder ju att min sessa utvecklas och att jag och A ska bli föräldrar.
Jag är sååå tacksam över detta mirakel.

Förlåt igen

4 kommentarer:

  1. Men stackare! Kan du inte försöka prata med en läkare om sjukskrivning? Så här kan du ju inte ha det! Du måste tänka på dig själv.

    Kram

    Ps. Märkligt att du inte kunde skicka mejl till min adress. :/
    Jag väljer att inte publicera din kommentar i min blogg. ;) Paket på väg till dig, fina! Ds.

    SvaraRadera
  2. Du får lov att gnälla precis så mycket som du vill. Jag förstår att det är jobbigt. Prata med en läkare om sjukskrivning, tänk på dig själv och lillan.
    Ha en bra vecka, så bra det går att ha med stora svullna fötter och trötthet.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Håller med de andra, prata med en läkare så du får vara hemma. Låter jättejobbigt som du har det nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men du, du har väl på fullaste allvar inte tänkt jobba enda fram till förlossningen???
    Nä, fy vad jag tycker synd om dig... Du måste ju få bli sjukskriven, ni klarar er på det, det måste ni göra... det är ju bara för en kort period.

    Tänker på dig.
    Kramar.

    SvaraRadera