lördag 10 mars 2012

Återviningscentralen och nya stolar från Jysk.

Hela kvällen igår bar A runt massa skräp som vi skulle göra oss av med när svärfar kom hit idag med den STORA bilen.
Vi hade bland annat en tvättmaskin, en torktumlare, ett hemmagym(som tyvärr inte funkade) + massor massor massor av annat junk som skulle väck.
Så idag kom farfar och farmor och farfar och A konkade och bar och åkte flera vändor till sopstationen medan farmor och min dotter dansade sig svettiga till en Zumba träningsvideo. Önskade så sjukt att jag kunde vara med...men mina höfter fixar inte alla rullningar, mina ben fixar inte tempot och min rygg fixar inget av det.  :(
Efter allt skräp var borta åkte A med sina föräldrar till Jysk och köpte nya köksstolar - JIPPIE skulle ha behövts göras för typ 3 ÅR sedan.
AP SNYGGA  i svart läder!!!!

Rör katterna dom kokar jag soppa på dom - jag lovar!

Hoppas att ni alla får en underbar helg.

3 kommentarer:

  1. Himmel- kan jag våra tro att jag är gravid? Vågar inte tro det ännu. MÅSTE testa en gång till med ett annat test, så jag vet säkert. Men ohh vad jag har längtat. Och väntat...

    TACK :-)

    Och Suz -snart går du i mål! Känns så härligt :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt övertygad om att du är gravid:)

      Ja snart är det mållinjen för mig...loving it!

      Radera