lördag 17 september 2011

Var på fest...

igår kväll...ja inte en riktig fest utan en party ligth fest.
Där fanns en liten ALICE som var snart två veckor gammal....tror ni att jag kunde fokusera på att lära mig om de nya produkterna???!
Hon låg i soffan alldeles bredvid mig.
Hennes små små små öron var helt enkelt helt perfekta...hennes små små naglar var så små att man nästan inte kunde skymta dom.
Hon hade haft navelbråck på navelsträngen och då blir dom mycket mindre än vanligt.
Så hon hade varit 45 cm lång och vägt 2,3 kg vid födseln.
Men en helt perfekt liten människa.
Så tyst och snäll.
Guuuu så söt!

Blev man sugen då eller?

Bredvid Alice satt en mamma med en liten tjej på 3,5 månad som redan vägde drygt 8 kilo.
Även denna lilla tjej var lugn tyst ch genom glad hela tiden.
Jag fick bara en känsla av att tjillen var en tjej.
En tjej i en mage, en nyfödd och en 3,5 månaders på rad liksom....larvigt jag vet.

Snart kommer min svägerska och hennes två barn hit på besök och vi ska bygga/trä pärldjur.
Ska duka fram fika nu....

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar