lördag 3 september 2011

RD 7, proggis klet, molvärk och större bröst.

Kan inte ha min d-kupa utan att det gör riktigt ont!
Grävd fram en av mina e-kupor - helt klart skönare.
Inget jag minns från förra gången.
Att brösten ömmar är en sak men till och med A sa att dom var större.....alltså kan jag inte inbilla mig.
Ställde mig på vågen för att kolla att jag inte hade ökat explotionsartat i vikt på typ 4 dagar men nix 0,1 kg upp.....å ingenting annat sitter ju trångt???!

Ja ni flickor därute - hur mycket huvudbry tror ni detta ger mig?

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna att det är ett bra tecken.

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer.
    Ja liiiite hoppfull blir man ju.

    SvaraRadera
  3. Hej och tack så hemskt mycket för erbjudan av din hjälp!!! Använde du samma Menopur som jag har lagt på bild i mitt nya inlägg? Du skriver du inte har använt förfylld spruta heller. Använde du 1 ampull spädningsvätska till hela 225 IE menopur?
    Tack för hjälpen och svaret!
    Stora kramar och jätte lycka till med ruvningen!

    SvaraRadera
  4. Tack för dina fina kommentarer. Hoppas, hoppas du plussar, jag håller tummarna för er! Kram

    SvaraRadera