söndag 11 september 2011

Min underbara A

har lagt in en babyticker eller vad det heter.
Jag blev så glad.
Det bara SKA gå vägen den här gången.
Jag tror!

Min bästa bästis S frågade frågan som alla brukar ställa ..... Vad vill du att det ska bli?
Mitt svar blev ett BARN.
Bryr mig inte det minsta om könet - JAG ÄR GRAVID MED MIN ÄLSKADE och det trodde jag aldrig skulle bli möjligt. Är så otroligt tacksam! Könet är, som Karlsson på taket säger, en världslig sak.

Hur mår jag då?
Otroligt bra och att se min älskade så glad att han nästan hela tiden har tårar i ögonen gör ju inte ont direkt. Han kallar magen för tjillen = tjejen+killen. Klappar, pussar och pratar med den varje kväll.

Jag är den lyckligaste kvinnan på jorden.

3 kommentarer:

  1. Jag må vara oteknisk men jösses vad krångligt det var att få kommentera på din blogg ;) Men nu tror jag att jag ska lyckas, får se! ;)
    Ville bara säga STOOORT grattis!! Vilken lycka ♥ Hoppas och tror att det kommer gå jättebra för er! Kram

    SvaraRadera
  2. Ursäkta min fråga men är du en elefant?? ;-) Enligt babytickern har du redan varit gravid i 56 veckor och har fortfarande 17 veckor kvar. Tror att din A gjort något fel...

    SvaraRadera
  3. Längtanefterliten....oj är det svårt att svara - jag har ju inga lösen eller något :(
    Men det funkade nu.

    Längtan....Så ser jag inte när jag tittar... men lite kul måste det se ut för dig :)
    Riktigt så länge tänkte jag inte bära på tjillen.
    40 veckor räcker.

    SvaraRadera