måndag 26 september 2011

HJÄLP bara 21 timmar kvar....

...innan vi ska se vår Tjille för första gången.
Vi vill ha en bild på en liten jordnöt med ett pickande hjärta....snälla gode Gud låt det bli så.
Vill bara sova nu och vakna imorgon....jobbet är bäst på tisdagar...bara massa roliga lektioner.
Sen åker jag när det blir tråkigare på eftermiddagen.
Underbart.

Men tänk ifall det inte finns något att se?
Tänk om allt slutat växa och kroppen bara inte har börjat stöta ut det ännu....å jag orkar inte med mig själv längre.
Imorse tog jag ett nytt test - har aldrig varit starkare!
Starkare än strecket som ska tala om att testet var rätt utfört.
Å ändå håller jag på.....

Hjälp mig jag håller nog på att bli seriöst KNÄPP

6 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att Tjillen visar sig från sin bästa sida imorgon!

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer.
    Nu ska jag lägga mig så det imorgon fortare.
    Go´nattis

    SvaraRadera
  3. Lycka till i morgon.

    Det måste gå bra för oss båda i morgon.

    SvaraRadera
  4. Nu är det nära. Lycka till!

    SvaraRadera