tisdag 27 september 2011

1 timme efter...

...nästan iaf. Allt såg bra ut och jag såg tom det lilla pickande hjärtat :) hög frekvens sa doktorn och det känns ju skönt att det står rätt till. Suz är ganska avslappnad nu efter dom goda nyheterna men nytt beräknat födelsedatum 16 maj, så jag ska ändra på bloggen.
Tjillen ska ändå komma ut på Norges nationaldag för det har vi bestämt men hon får väl knipa igen en extra dag helt enkelt.
Vi fick en bild och jag filmade hela ultraljudet så jag ska försöka få upp något för er att titta på lite senare...den första bilden på vårt barn...jag är lite tagen av det, förlåt, men det är så coolt eftersom det är mitt första biologiska. Tack för att ni bryr er och stöttar min fästmö så bra. Nu ser vi fram emot nästa UL om några veckor!

7 kommentarer:

  1. Andreas, det är inte bara Suz vi stöttar, utan även dig! Ni är ju två om saken, eller hur?! ;)
    Härligt att allt såg bra ut, grattis!

    Kram till er båda

    SvaraRadera
  2. vad härligt att allt såg bra ut!!!

    SvaraRadera
  3. Så bra att allt såg bra ut! Är så glad för er skull.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett lyckat VUL! Och TACK för din tummar!
    Kramar

    SvaraRadera