söndag 18 september 2011

NIO dagar kvar

till ultraljudet på kliniken.
Guuud vad jag längtar.
Eftersom jag har så lite graviditets symptom - bara molvärk och lite ömma bröst....ska det bli en bekräftelse som får mig att fatta att det är på riktigt.
Hoppas att Tjillen stannar kvar tills dess....med mitt bagage är det svårt att vara helt positiv.
Men en dag i taget har jag lovat min älskling....en dag utan blod = en perfekt dag.
Varje kväll efter en blodfri dag ska jag andas och tänka/säga/känna JAG ÄR GRAVID!

3 kommentarer:

  1. Vad spännande med ultraljud:-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja spännande är bara förnamnet.
    Det är helt otroligt att se de liv man bär på på en skärm.
    Visserligen bara en böna med en pickande prick i men ändå. Jag kommer äntligen tro på att allt är sant då....längtar!

    SvaraRadera