onsdag 7 september 2011

RD 11

Nu börjar jag bli riktigt nervös!
Förra gången var det ju imorgon det började komma rosa flytningar och blodet startade dagen efter.
Det vill jag inte ska upprepas...tack!
Idag är det möte nästan hela dagen på jobbet och sen tjejgrupp på fritids + föräldramöte på kvällen.
Lååång dag full av saker som får mig att tänka på annat - det är BRA.
Vi tänker tjuvtesta imorgon tror vi.
Fast nu vet jag inte riktigt om jag törs.....näää bäst att vänta till lördag då man har BIM.
Ja jag väntar nog.....eller?

5 kommentarer:

  1. Det är ju bara så jäkla spännande! Jag håller alla tummar jag har för att det har gått vägen för er.

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att vilja testa men inte våga. Har velat testa i flera dagar, men jag är för feg. Jag kommer vara skiträdd även på fredag då jag måste testa...

    SvaraRadera
  3. Tack för tummarna....mm spännande är det.
    Längtan du kommer plussa - jag är HELT säker.
    Hoppas bara på att få hänga på dig tills i maj.

    SvaraRadera