tisdag 20 september 2011

Om 7 dagar

kommer vi antingen lägga in en bild på vår Tjille i v. 6+5 eller vara förkrossade.
Jag längtar så oerhört men är samtidigt så oerhört rädd.
Så många jag läser om som mår dåligt nu, som blöder, som får minus mm mm.
Jag påverkas.
Har ju inga tecken alls på att det skulle vara något fel med Tjillen men samtidigt har jag alla mina MA i minnet. Har så svårt att våga hoppas.
Men även denna dag ska jag andas/tänka/känna att jag är gravid!!!

Sänder tankar och kramar till alla er där ute som känner att dom behöver dom.

3 kommentarer:

  1. Men det är Er tur Nu!! Ser fram emot en fin blid på Tjillen ♥ Och du Är ju gravid :) Och det ska du forstätta med! Tack för din fina omtanke! kram

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Vilken söt bild det kommer bli!

    Kram!

    SvaraRadera