söndag 4 september 2011

RD 8.....

.....önskar att det var lördag nästa helg så jag hade kunnat testa NUUUU.
Ska testa med clear blue på BIM dagen(10/9) sägs vara 99% säkert då.

Var på picnic i vackra Sigtuna med min älskade igår. På vårt ställe.
Där jag kysste honom för första gången.
När han hade lagat mat och efterrätt och spelade en egen låt han hade skrivit till mig på gitarren.

Igår hade vi med oss mat från grillen och var utan gitarren men det var romantiskt iaf.

Vi tog en fika på café Myntet också.
Dom måste bara vara bäst i världen på att göra chai te.
Min A tog en kaffe som hette French kiss......fniss den såg mycket kvinnlig ut med rosa socker på.
Knasigt att vara lika nykär som när vi lärde känna varandra men så är det.
Det går liksom inte över ;)

Ha en bäst dag tjejer

1 kommentar:

  1. Sigtuna är fint. Vilken mysig lördag ni verkar ha haft. Kram

    SvaraRadera