tisdag 20 september 2011

Tomater, tomater och mera tomater :-)

Åååh denna underbara grönsak. Knäckebröd med bregotts havssalt smör och tomatskivor på mums! Äter minst 5-8 tomater om dagen. Säkert nyttigt! Något som kroppen behöver med all säkerhet. Inget annat smakar direkt tilltalande för mig just nu .... joo de förstås min älskade A´s champinjonsoppa igår kväll gick ju ner ;)
Så nu packas det ner tomater i jobbväskan på heltid. Alla kollegorna bara ler, småskrattar och skakar på huvudet.



 

4 kommentarer:

  1. Vad roligt, min bästis var lika dan. Hon åt tomater konstant i början :)

    SvaraRadera
  2. Ser på din graviditetsuträknare att du har BF samma dag som Dutt fyller ett år! Jag har bf den 15 eller 16 maj beroende på vilken hemsidas uträknare jag väljer.

    SvaraRadera
  3. Jag har också tänkt på det - många gånger!
    Det är även min nationaldag. Är det jobbigt för dig? Jag kan ta bort min räknare då.
    Sen är ju chansen att föda på exakt rätt dag minimal. Jag har då aldrig lyckats.

    SvaraRadera
  4. Så klart ska du ha din gravidräknare kvar!!! Det är ju som sagt "bara" en datum som bebisen sällan håller sig till.

    SvaraRadera