måndag 5 september 2011

RD 9 och ont i magen :(

Kan inte riktigt sätta fingret på vilken sorts smärta det är.
Varje gång jag reser mig upp hugger det till och drar.
Ligger jag helt still känns det mer som om jag behöver uppsöka damrummet om ni förstår vad jag menar.
Vill inte att det ska gå åt skgen denna gång också.
Det positiva är att brösten känns lika ömma, svullna och stora - fast det kanske är progesteronet som gör allt det också.
Jag blir lite knäpp på det här.
Hittills har det gått bra att slappna av och tänka på annat men nu är det kört.
Längtar nästan till jobbet som jag hatar bara för att jag vet att det är så sjukt mycket att göra så jag inte kommer hinna att tänka på det på hela dagen. Ikväll har vi dessutom kvällsmöte från 17-20 så idag jobbar jag från 8-20.....hurra....NOT!

Snälla ni här ute pigga upp mig lite....jag behöver det.

2 kommentarer:

  1. Ja, det här med symptom kan göra en tokig. Min syster har berättat att när hon blev gravid, kändes det EXAKT som om mensen var på väg. Så det är absolut inte kört, bara för att det känns så:-)

    Jag hoppas du får en bra dag, trots mycket jobb. Men som du skriver - har man mycket att göra, flyger tiden bara iväg.

    SvaraRadera
  2. Ja, som ovanstående säger, det behöver inte betyda någonting så deppa inte ihop i förväg. Det kan lika gärna vara något positivt med den där värken!
    Och progesteron kan spela en fula spratt åt både det negativa och positiva hållet.
    Så ta det lugnt och fortsätt att räkna dagar bara (jag vet, lättare sagt än gjort...).

    Kram!

    SvaraRadera