fredag 4 maj 2012

Vill bara kunna sova....

...bort tiden fram till förlossningen.
Nu är jag LESS på det här.
Känner att jag bara blir en gnällspik - jag borde ju vara överlycklig - jag ska ju ha barn!

VARNING FÖR GNÄLL

Men att ha ont tjugofyra sju i nu 24 veckor (nästan 170 dagar) gör mig tokig.
Att inte kunna vända sig om i sängen utan att ta stöd mot vägg och spjälsäng och snudd på börja gråta...att A hör hur mina höfter och min svanskota knakar och kan trycka ihop dom bokstavligen...att inte kunna resa sig upp ur en soffa utan hjälp...att inte kunna hålla i saker utan att tappa dom....att vara trött non-stop... med mera med mera.

Jisses vad jag längtar efter vår lilla E...snälla du - kom ut nu...mamma ber dig.

3 kommentarer:

  1. Åh, stackare!
    Man får gnälla. För att ha ont är inte kul alls. Att vara höggravid ÄR ingen dans på rosor. Men snart är det över. Snart är hon här, eran lilla prinsessa.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Usch, det låter som du har det riktigt, riktigt jobbigt stackare! Förstår att du är less. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Stackare! Jag vet att du är mer än lycklig men du har all rätt att gnälla om du känner för det, det gör inte ditt innersta mindre lyckligt för det.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera