onsdag 16 maj 2012

Idag är det dagen D

nu är det den 16 maj 2012!
Dagen då hallonet sägs vara färdig bakad.
Men hon trivs tydligen bäst i min mage. Hade några justa sammandragningar igår kväll 3-4 stycken som jag andades mig igenom med ett leende på läpparna. Men nejdå hon ville väl bara ge en förhands visning på att hon visste precis vad mamma ville skulle hända.
Förgrömade unge! Det blir snickeboa för henne när hon kommer ut. (jag är Lindgren fantast)
Näää nu börjar en ny dag och jag tänker boka dagarna fulla med fika med polare och shopping inför kalas i helgen, titta på hus och röja i "trädgården"....min lilla gräsplätt.

Ha en underbar dag allihopa

PS...imorgon är det min nationaldag - hon kanske väntar på att ära den med sin födelse? Who knows?

3 kommentarer:

  1. Trodde aldrig att du skulle gå tiden ut eller över!
    Nu får tjejen se till att komma ut, vi är många som väntar med spänning...
    Stor kram, vännen.
    (Har du lust att prata i telefon en dag? Jag är så uttråkad och blir deppig av att ligga hela dagen...)
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa gärna. Bara att ringa när du vill.

      Radera
  2. Tack för din kommentar hos mig. Jag har tyvärr inte orkat att uppdatera mig på din blogg så ofta, men jag har tänkt på dig då jag ju naturligtvis inte glömt bort ditt BF-datum.

    Jag hoppas att sorgen blir lite annorlunda framöver. det vet jag att den blir då min sorg efter mamma (gick bort 2001) nu är helt annorlunda än vad den var de första åren.
    När Dutt fyller två år så ska han ha ett levande syskon. Så är det bara!!

    Lycka till med förlossning och allt därefter!!

    Många kramar

    SvaraRadera