tisdag 8 maj 2012

Färd till KS imorgon.

Kl 13.30 får vi äran att se vårt hallon igen :)

Ska bli bra för mig så att jag kan sluta ha massa motstridiga tankar....ena sekunden är jag helt övertygad om att allt är super med henne men andra stunden så är jag lite nojjig och blir orolig att min moderkaka har slutat fungera och att hon inte får den näring som hon behöver.
Jaja skulle så vara fallet får dom ju sätta igång mig så hon får komma ut....ingen fara på¨taket kommer ju vara 39+0 imorgon - klar för leverans enligt mig.

Sitter och väntar på att mäklarfirman ska öppna och ringa mig så vi vet vilken tid dom kommer för att värdera huset. Fast jag borde städa istället för att fastna här. Fyyy mig.

Over and out!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du fått en tid. Allt kommer att gå bra, men jag förstår att du vill se bebisen om du är orolig. Känns alltid bättre efteråt.

    Ja det vore jättekul om vi födde samma dag!

    Lycka till idag och även med förlossningen om vi inte hörs innan. Kram!

    SvaraRadera