onsdag 2 maj 2012

Kladdigt inlägg...varning!

Imorse när jag gick på toa så var papperet alldeles kladdigt när jag torkade mig.
Vit/gult men alldeles snorigt i konsistenten.
Trosskyddet känns fuktigt värre heeela tiden.

Gissa vems hopp som sköt i höjden nu?

När jag fick min dotter släppte proppen på morgonen den 26 september 2000 och runt kl 17 den 27:e började jag få sammandragningar och hon är född 11 timmar senare kl 01.02 den 28 september.
Så stämmer detta borde E födas den 4/5....men det tror jag inte den här gången.
Men hoppas får man ju.

3 kommentarer:

  1. Hoppas, hoppas, hoppas!!!
    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  2. Oh, shit så spännande! Alltså 12 dagar innan bf. Jag fick min dotter 11 dagar innan bf och hoppas SÅ mycket att det blir något liknande denna vecka också:)

    Du har en utmaning att hämta hos mig!
    Kram Lila

    SvaraRadera