söndag 13 maj 2012

Inget nytt

att berätta.
Allt går sin gilla gång.
Blä.
Men men hennes huvud är iaf kvar neråt - skönt.
Börjar få tankar på förlossningen....niiiice men ändå.... skit också - ska jag göra det här igen det gör ju ont ju!
Å nålrädda jag vägrar ju bedövningar....jaaa jag vet att alla säger;- Du kommer skita i din fobi och ta en nål för det gör så j-vla ont att man skiter i vilket huvudsaken är att smärtan försvinner.
Fast hitills har jag aldrig gjort det.
Men sen måste jag inse att jag är mycket äldre nu och kanske inte i samma kondition som tidigare - jag kanske faller på målsnöret och tar alla medel som finns tillslut.
Gillar inte tanken alls.

Idag är det den 13 maj - då gissade jag på att hon skulle komma - tjiii fick morsan....fast dagen har ju bara börjat än....liiiite hopp finns kvar iaf. Trots att jag är inställd på igångsättning en vecka över tiden.

Gissar att mina inlägg kommer bli rätt trista framöver nu - sorry.

4 kommentarer:

  1. Snart är det den 17 maj, datumet jag gissar på. Jag tror det är en bra dag att födas på! ;)

    Sen när hon kommit och ni har landat, med allt vad det innebär, så tycker jag det är dags att vi ses! Snart är ju sommaren här. Då kan vi hänga vi någon strand eller i en park, eller något.

    Kramar till er

    SvaraRadera
  2. Jaaa det tycker jag är en bra idé...men vart bor ni då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi bor i Hölö (söder om Södertälje) men vi kan ju mötas på halva vägen...?!

      Radera
  3. I Stockholm då?
    För jag bor längst bort åt andra hållet på tåglinjen.

    SvaraRadera