tisdag 15 maj 2012

Snart dags att gå till mvc

förhoppningsvis för sista gången.
Jag ville ju slippa gå idag - ville ju sitta hemma och amma istället....ta skruttan på en promenad i solen.
Hämta storebror från skolan med barnvagn. Höra hur han skryter om sin bebeis för alla nyfika skolkamrater.
Just nu är jag så down att det finns inte. Känns som om hon aldrig kommer komma ut.
Hör dessutom olika bud om hur länge över tiden man får gå om man har gjort en ivf. Min bm säger en vecka och här på bloggen har jag läst två veckor. Grattis mig då får vi väl barn den 30:e maj.
Äsch nu måste jag lägga av!!!!!
Vi ska ju få barn.

Förlåt.

Ps...detta är mitt 400:e inlägg...wiii!

2 kommentarer:

  1. Det där är så olika, ang att gå över tiden.
    Min BM sa också att man bara fick gå över 1 vecka om man gjort IVF.
    Jag tror det beror på var man bor och vilket landsting man tillhör.
    Men ni är snart i mål. 17 maj är ju snart här! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag pratade med min BM i morse (pga att jag ville ändra vår tid hos henne i morgon) och då frågade jag igen om igångsättning när man gjort ivf. Om det verkligen är två veckor som gäller. Hon skulle kolla upp vad SÖS säger. Samtidigt så sa hon att vi får ha önskemål. Jag tycker det vore mer spännande och så att vänta, samtidigt som jag vill att bebisen ska komma DENNA vecka. Hur som helst så skulle jag vilja få en undersökning och se att allt är ok.

    Men det är ju inte säkert du går över tiden.

    SvaraRadera