torsdag 3 maj 2012

Har blivit utmanad - ska svara nu...

Jag fick en utmaning av Lila...här är svaren;

1. Vad är mitt drömboende?
Ett stort hus på landet gärna ett äldre hus med synliga bjälkar och vedeldad ung och öppenspis.
Mycket mark occh gärna vatten i närheten.

2. Vilka länder har jag besökt?
Norge, Finland, Danmark, Island, Estland, Litauen, Lettland, Vitryssland, Ryssland, Tjekien, Slovakien, Ungern, Rumänien, Spaninen, Österrike, Tyskland, Italien och Frankrike.

3. Vad skulle jag göra om jag hade en miljon kr?
Lägga handpening på drömhuset och betala av lån.

4. Har jag varit hemligt kär i någon?
Ja som tonåring.... i Mel Gibson.

5. Vilken är min drömbil?
Är jättedålig på bilar. Men en stor med plats för hela familjen - fyra barn(väldigt snart) och två vuxna tar ju lite plats. En 7sittsig och gärna röd.

6.Vad är mitt nuvarande jobb och vad är mitt drömjobb?
Nu jobbar jag som speciallärare för barn med adhd.
Drömjobbet är inredesarkitekt.

7. Favoritplagg?
Slitna jeans med en snygg tunika till.

8. Vad är min drömjul?
När alla i hela familjen är samlade och man njuter av sällskap och god mat och ett kyrkobesök tidigt i ottan och en jultomte och massor av snö.

9. Vilken är din drömsemester?
Jag skulle vilja ta med hela familjen till ett all-inclusive hotell i Turkiet. Ta dagsturer inåt i landet för att uppleva kulturen och sen äta traditionell mat. Hålla oss borta från alla turiststråk.

10. Skulle jag vilja ändra något i mitt liv?
Nej. Allt som har hänt mig har gjort mig till den jag är idag. Jag tror att allt har en mening och att varje steg och vägval har lett mig ditt jag är idag. Å nu lever jag mitt liv med den mest underbara man som man kan tänka sig...så hade kanske inte blivit om jag inte hade gjort alla val i mitt liv.

11. Pinsammaste du gjort?
Blonderat håret för att få en kille att gilla mig. Det funkade inte!


Hinner inte utmana några just nu eller hitta på nya frågor.
Tar tag i det imorgon.
Har tre möten inbokade idag och måste fixa iordning mig till det första nu.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar