torsdag 10 maj 2012

Sitter här och skakar

av nervositet och rädsla....kräks nästan.
Nålar och jag kommer som sagt inte så bra överens. Å nu ska jag få en spruta bricanyl inför vändningsförsöket PLUS kanyl i handen.
Jag vet att det låter fjuttigt och larvigt men har man en fobi så har man. Att Hallonet har blivit till är ett mirakel med tanke på alla nålar man använde och prover man tog....men vad gör man inte. Trodde att jag hade kommit över fobin nu men tydligen inte!!!
Har trots allt fått några timmars sömn i natt otroligt enligt mig. Å nu skickar runt stackars A att slutföra all vår packning för jag pallar inte mera än mig själv just nu.

Tänk om jag blir mamma idag....

Ha det gott allihopa och snälla håll en tumme eller två för oss eller sänd oss en tanke under dagen.
A kommer nog blogga ......

3 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår som jag har!! Och när jag kommer hem ikväll, hoppas jag få läsa att allt har gått bra och att ni har ert lilla knyte hos er...

    Många kramar!!

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till idag! Så fantastiskt spännande att det är dags nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på er och håller tummarna! Det kommer att gå jättebra!!!! Kram

    SvaraRadera