måndag 7 maj 2012

Idag borde kallelsen komma

i brevlådan.
Hoppas att det blir väldigt snart jag får en tid för det nya tillväxtultraljudet.
Vill bara veta att allt står bra till med mitt lilla hallon.

Igår hann vi med två husvisningar....ett bra och ett mindre bra.
Ikväll ska vi tillbaka till det bra huset och titta igen. Ska stor städa idag för att i kväll bestämma med mäklaren att dom får komma hit och värdera vårt hus. Sen borde vi prata med banken också.
Mycket nu så här nära inpå en förlossning...men jag kör på in i det sista.
Har börjat tänka tanken på att bli igångsatt den 24 maj - för att inte hoppas för mycket liksom.

Ha en bra måndag allihopa

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med husvisning, hoppas det går bra. Är det i närheten där ni bor nu? Beundrar att du orkar storstäda! Förresten så hittar jag inte kommentaren där du gissar på när Skruttis kommer att titta ut. Däremot längd och vikt, så jag skriver det på listan.

    SvaraRadera
  2. Huset ligger i den närmaste kommunen till den vi bor nu. Så det blir ca 15 minuters bilfärd bort.
    Vi vill byta kommun.
    Hmm när kommer Skruttis ut?
    Första barnet brukar trilskas lite plus att killar gärna stannar lite längre än tjejer(min egna erfarenhet). Så jag gissar på den 14 maj.
    Tycker vi borde satsa på samma dag - vore skoj.
    Tänkte på dig imorse när jag vaknade....kommer kolla varje morgon om du har bloggat att du har åkt in:)
    Lycka till!

    SvaraRadera