torsdag 3 maj 2012

En utmaning.

Jag har blivit utmanad och ska nu hitta på 11 frågor att ge till 11 personer på bloggen.
Så here I go...

1. Har din partner något smeknamn på dig?
2. Hur länge har du känt din partner?
3. Vad är det mest romantiska du har varit med om?
4. Vilket är ditt favorit djur?
5. Om du fick en helkväll för dig själv vad skulle du helst göra då?
6. Vilken är din favorit film?
7. Kan du spela något instrument?
8. Vilken musik gillar du mest?
9. Om du fick göra en smörgås till subway - vad skulle den innehålla?
10. Har du någon fobi?
11. Vilken är din favorit tv serie?

Jag utmanar....
Lilla egget
Vi ska också ha barn
Kära dagbok
Upp. Och ner.
Jag älskar därför lever jag
Solens strålar
Bortom längtan
Resan från äggdonation till BEBIS
Why the universe is so screwd up
Bebiskarusellen
Väv av drömmar

2 kommentarer:

  1. Hej gumman.
    Ja, ska jag vara helt ärlig, så vet jag inte hur mycket hon överstigit procentuellt, men hon har dragit iväg på kurvan iaf...
    Du ska nog inte oroa dig så mycket för det där, och jag har fått jätte bra kommentarer på att man ska ta det där med en nypa salt, för det är jättesvårt att bedöma utifrån de där måtten på TUL. Om du känner dig orolig, ska du naturligtvis kolla upp det, men jag tror att Matildas tillväxt beror på min PCO, eftersom det är rätt vanligt.
    Ta det lugnt och ha en bra helg.
    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Utmaningen är antagen, jag håller på och filar lite på svaren... ;)
    kram

    SvaraRadera