söndag 22 januari 2012

Söndag morgon och uppe i ottan.

Däckade redan innan kl 20.00 igår kväll och vaknade runt 04.30 imorse så nu sitter jag i köket med datorn och en tallrik blåbär och mjölk.


Helt ljuvligt!
Blåbär och hallon är det jag helst stoppar i munnen just nu.
Vågen har gjort ett hopp igen från ingenstans så nu är ökningen knappa 7 kilo. Men jag har slutat bry mig nu jag får fixa det sen. Å jag tror inte att kilona kommer från överätning av bär:) får intala mig själv att Tjillen växer mycket just nu.
Längtar som en tok tills på fredag - vill se Tjillen nuuuu.
Ha en bra dag allihopa

Ps tänk att om typ två veckor är man nere på två siffrigt (inför förlossningen) guuud vad jag längtar!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, här har du en till =)...
    Skit att man inte kan sova.

    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska vi ta och bestämma en dag när vi kan ses?

      Radera
  2. Hej vännen,
    Hade du ett "konstigt" skånenummer på din presentatör igår så var det bara jag som försökte ringa dig.
    Jag försöker en annan dag.
    Bry dig inte om din vikt, det löser du bättre när tjillen är född. Blåbär och hallon går du inte upp i vikt av! Det ser också väldigt gott ut...
    Trevlig söndag.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, det tycker jag :). Maila mig så bestämmer vi nåt :). Kramar

    SvaraRadera