måndag 30 januari 2012

Jag e sjuuuuk!

Orkar ingenting!
Vinterkräksjukan steg återigen in i vårt hus....förra gången klarade jag ju mig medan alla andra föll som käglor i familjen.
Denna gång hade jag inte samma tur.
Blä för att kräkas man blir ju helt off efteråt....bara vilat hela dagen och goa A passar upp på mig och gör allt.

Lilla tösabiten har nog aldrig sparkat så mycket som idag - jobbigt faktiskt för varje spark gör att jag vill spy.
Men jag rör ju inget på mig så hon e vaken hela tiden.Usch vad jag klagar!
Förlåt

3 kommentarer:

  1. Bläää...
    Krya på dig.
    Tur att lillan mår bra iallafall.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Klaga du på, det har du all rätt till att göra!
    Krya på dig!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och tack för tipset om nyttigare alternativ till glass. Kram!

    SvaraRadera