lördag 7 januari 2012

Jag ska gifta mig.....

...men har ingen aaaaning om vad jag ska ha på mig.
Den 10:e juli smäller det - 2 månader efter Tjillens födelse, så vi tänkte ha dopet samtidigt.
Har gäster som kommer långväga ifrån som är till åren komna - är rädd för att dom inte orkar eller hinner komma upp till oss två gånger.

Jag vill vara karl. Lättare med kläder då!

Hittar några klänningar som jag vill ha .....men jag kommer aldrig få plats i dom så snart efter förlossningen.




Attans...dom e ju så fina :(

4 kommentarer:

  1. Härligt med bröllop! :)
    Vi har samma smak när det gäller klänning, men jag hittade ingen sån i "min prisklass" så jag valde en annan.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad roligt. Spännande och roligt att välja brudklänning. Det var 2 fina du har lagt upp här.

    SvaraRadera
  3. Så fina klänningar! Varför väljer du inte en empirskuren, då behöver inte magen vara helt platt och graviditetskilona helt borta?
    Kram
    Anna
    (Jag slår dig en pling en dag i veckan, ok?)

    SvaraRadera