tisdag 31 januari 2012

Fått brev från Karolinska sjukhuset.

Nu har min kallelse till mitt tillväxtultraljud kommit.
28/3 ska vi dit kl 15.00
Det är min bm som beställt det åt oss. Man ska få ett sånt eller flera om man fött barn som legat på 4,5 kilo eller över. Jag kvalar inte riktigt utan står på gränsen men hon vill göra det ändå.
Fast efter Tittut ultraljudet är jag inte längre orolig för en jätte bebis. Den bm sa att det inte skulle bli något stort barn denna gång. Utan ett helt normalt på 3,5-4 kilo.
Skönt.

Nu har vi inhandlat gummans kläder i 50/56 storleken så vi har nog av dom.
Börjar snegla på 62 nu och mamma ringde nyss och sa att hon hade köpt kläder.
Men nu ska jag logga in på småfolk och beställa hallon bodyn som jag såg för några dagar sedan....medan A lagar fisksoppa till middag - mums:)

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar