måndag 9 januari 2012

Dagarna går....

i sitt sakta mak.
Om 18 dagar är det nästa möte på mvc och 4D ultraljud på Tittut.
Då är jag i v.24+2 vid en snabb räkning. Ska bli kul att se ifall de mäter sf mått då....lurar på hur stor magen är....i förhållande till vad den "ska" vara. Måste tänka positivt - det SKA gå vägen denna gång.

På lördag kommer den dagen när Ronja dog i min mage - då kommer jag vara i v.22+3.
Jobbig dag! Vet inte om jag kommer att skriva då...kommer vara på kyrkogården hela dagen.
Ni andra änglamammor vet vad jag menar, rädslan jag känner nu för att gå mot den dagen, rädslan för att få värkar igen, rädslan för att förlora ännu ett barn när man kännt det växa inom en och sparka med sina små fötter.

Nääää nu måste jag tänka positivt. Får inte deppa ihop redan...måste orka igenom även denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar