söndag 15 januari 2012

Jag klarade gårdagen.

Nu är min nästa målstolpe den 19/1 då all hjälp sätts in ifall Tjillen skulle födas.
Det är bara 4 dagar kvar tills dess.

Sen är det besök på mvc den 26/1 och tittut ultraljudet dagen efter den 27/1.
Bara 11 och 12 dagar dit.
Sen kommer jag nog kunna slappna av lite mer....hoppas jag.

Jag njuter av att bli väckt mitt i natten av Tjillens buffar och hickningar - jag menar verkligen njuter, ler med hela min själ. Det är ett mirakel!
Så ofattbart att det växer en människa i min kropp. Kan inte fatta det helt och fullt ännu.
Kroppen förändras ju dag från dag nu så rent intelektuellt ser ju mina ögon var som händer med mig men psyket är inte riktigt med.

Måste bara se framåt med hopp och glädje för varje dag som tar mig närmare maj månad.
Månaden då min älskade A ska bli biologisk pappa.

2 kommentarer:

  1. Ja, men visst är det underbart med de där buffarna =).

    Det ska inte behöva gå så långt, som att du ska föda så tidigt. Det här kommer gå så bra.

    Kram till dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Vill bara skicka en kram till dig, har inte varit inne på din blogg på ett tag då jag varit så upptagen med Stinas prästvigning och allt runt omkring.
    Kram, kram , kram
    Anna

    SvaraRadera