onsdag 18 januari 2012

Önskar Tonci lycka till

Verkar inte kunna svara på Toncis blogg och vill därför önska henne lycka till med morgondagens ultraljud.
Blev jätte glad när hennes blodprov var så bra.
Håller alla tummar som finns för henne.

Imorgon kommer min nästa målstolpe att vara uppnådd....all hjälp sätts in om Tjillen skulle födas.
8 dagar kvar till mvc och 9 dagar kvar till tittut och en film på Tjillen.
Är helt säker på att Tjillen är en prins. Vi kanske råkar se det då på tittut.
Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Jag tror att tjillen är en pojke, vet inte varför, bara känns så.
    Vad skönt att du kommer till den milstolpen nu, även om det ju kommer gå bra =).

    Tack för dina fina ord och tipset om kudde. Jag har funderat på en sån kudde, men avvaktar ett tag till, ska dock testa en vanlig kudde inatt =).

    Jag håller också alla tummar som går att det ska gå bra för Tonci, jag hoppas så för hennes skull.

    Säg till om tid och plats, så är jag på att ses =)!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack, det var så snällt :-).
    Flera har svårt med att kommentera. Jag tror att Blogger strular ngt igen.
    Kram!

    SvaraRadera