söndag 12 februari 2012

Helt slut!

Nu har jag varit på flygande fot i dryga 8 timmar.
Nu är min kropp trött.
Spelade biljard i Vallentuna tidigt på dagen, åkte till Kista galleria och träffade en bloggis tillsammans med A= mega mysigt! Hon var allt jag hade tänkt mig att hon skulle vara och lite till :)
Hoppas jag inte skrämde bort dig vännen.
Sen åkte vi till Jakobsberg och köpte vår vagn....vår VAGN...galet!
A sa att nu blev det super verkligt....jag tog knappt i vagnen...han fick övningsköra den.
Känns underligt att titta på den nu ståendes i vårt vardagsrum. Den är jätte fin.
Ja nu tänker jag bara ligga på soffan tills jag orkar gå och lägga mig i sängen.

2 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver vännen =). Tack.
    Jag kan bara säga att det var ömsesidigt.
    Och vad kul att A följde med. Otroligt lättsam och fin kille.

    Spännande med vagnen. Jag stog och tittade på min vagn i flera minuter, flera ggr om dagen när den kom.
    Det är stort.

    Hoppas du får vila tillräckligt nu =).

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag kan tänka mig att allt hamrande får den lilla att go nuts! :)

    Kul med vagn också! Det blir så verkligt då..

    SvaraRadera