söndag 5 februari 2012

179 dagar avklarade och 100 kvar.

Tänk att imorgon är det 2 siffrigt = 99 dagar kvar till förlossningen.
Längtar så jag blir galen!!!

Tänk att snart väger min älskling 1 kilo och är 35 cm lång....otroligt. Längtar efter henne. Hon är den lugnaste av mina barn hittills. Vi får se ifall det håller i sig. Vore skönt. De andra har nämligen haft kolik.

Nu har vi alla kläder vi behöver - såååå gulliga.
MEN tänk om bm hade fel på 4D ultraljudet och det blir en kille....då blir han klädd i rosa och klänningar det första halvåret...nääe seriöst vi har unisex kläder också. Men jag ska ärligt säga att efter vi tog redan på att det var en hon så har lite rosa och gullegull blivit köpt.

Imorgon är det läkartid - HURRA!!!!
Hoppas han tar mig på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar