fredag 3 februari 2012

Snart är det läkarbesök....aaajjj....

....bara helgen och sen tid för läkaren.
Tack och lov för det!!!
Behövdes bara en arbetsdag och sen är all smärta tillbaka...stööön.
Hatar att inte kunna röra på mig som jag vill...faaaan att man ska behöva planera hur man sätter ner fötterna och reser sig upp från en stol eller soffa för att inte fastna i en ställning. Svanskotan och ett ställe ovanför höger skinka typ ishias nerv gör mig galen. Haltar som om jag just har ramlat och slagit svaskotan.
Men.... bara idag..., bara idag är mitt mantra sen är det helg. Sen läkaren på måndag kl 11.20 - SKÖNT!

6 kommentarer:

  1. Det är bra med ett mantra, kämpa på!
    Är du hemma i helgen, kan jag slå en signal?
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna och Stina.
      Ja jag är hemma av och till iallafall.
      Ring gärna:)

      Radera
  2. Känner verkligen igen allt du skriver om smärtan och att man måste planera allt. Jag tycker att varje grej i vardagen blir ett mer eller mindre jobbigt projekt. Hoppas du får träffa en bra läkare som sjukskriver dig om du vill det. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha.
      Ja lite kortare dagar skulle inte skada.
      Inte helt men kanske 25% eller nått.
      Kram

      Radera
  3. Åh, jag vet hur det känns.
    Nu för tiden jobbar jag bara halvtid, men det räckte att gå till jobbet för ett 10-11 timmars pass, efter en sjukskrivning, och så hade man ont igen...

    Jag vet inte om du sett att jag ville du skulle maila mig ang. en träff =).
    Min mail finns högst upp på min blogg under flikenm kontakta mig.
    Gör det så bestämmer vi något. Och du, jag tror att vi kanske bor i samma kommun. Bara ren gissning från min sida.

    Kramar.

    SvaraRadera