torsdag 2 februari 2012

Snart dags för jobb.

Under dom dagar när jag har varit hemma och varit sjuk har mitt bäcken mått mycket bättre.

Igår städade jag, storhandlade och jagade skridskor som en tok och lika säkert som Amen i kyrkan kom värken tillbaka! Bra att veta.

Längtar till den 6:e när jag ska till läkaren. Undrar så vad han kommer att säga. Har träffat honom en gång på mvc när han gjorde ett ultraljud (för att stilla min oro)en mycket sympatisk och gullig gubbe. Göran heter han.

Ni som vet - är det svårt att bli sjukskriven för foglossning?

Nääe nu måste man måla på sig ansiktet och fixa håret innan man ska iväg.
Ha en bra dag allihopa.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Nej det va inte svårt att bli sjukskriven iaf, det är snarare tvärt om. Man måste ta det lugnt så att det inte blir värre än vad det är..hoppas du får en lugn sista tid, hör av er!

    Kram Tina

    SvaraRadera