fredag 10 februari 2012

På söndag hämtar vi vår barnvagn.

Barnvagn kombi, Brio Collection

Jag är gammeldags... vill ha fyra hjul på min vagn...vill ha en brio kombi....det jag hade förut. Vi ska köpa den på blocket för vi har så mycket annat att lägga pengar på. Har ju ingenting kvar alls. Bilskydd behövs, alla kläder, säng... ja allt. Plus att resten av familjen måste ha sitt, går inte att lägga alla pengar enbart på tösen.

Kan nog fortfarande inte helt fullt ut fatta att jag ska bli mamma igen.
Att det "snart" kommer finnas en till egen person i vårt hus.
Låg i badet nyss och såg magen röra sig så det vart krusningar på vattenytan och ändå slogs jag av att... Shit det ligger ett nytt liv därinne. JAG ska föda barn igen. Man tycker att jag borde ha fattat det by now liksom men det går inte in till 100%.

Tittade på Livet på BB igår på tv...och det kändes som att NÄÄE inte JAG heller...nån annan är gravid men inte jag!
Tittar ner på mitt klot till mage...ser den men fattar ändå inte.

Snacka om att vara TRÖG....fniss.

Budar på en sååå söt klänning på tradera...bara MÅSTE ha den.Fin Klänning i strl 56

Ha en underbar helg

2 kommentarer:

  1. Vi köpte en Duo Brio kombi på Blocket häromdagen. Jag älskar vagnar med 4 hjul, och speciellt Brio. Hoppas du hittar någon du gillar och inte är alldeles för dyr!
    Vagnen vi köpte kostade oss endast 400:- och är som ny, trots att den är från 2006.
    Jag kan hjälpa dig och hålla koll på bra annonser. ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Den på bilden är den vi ska köpa.
    Kostar 600 spänn.
    Helt ok.

    SvaraRadera