onsdag 8 februari 2012

Varit på vatten gympa...

...med en hel hög gamla damer som tog så väl hand om mig från första stunden.


Mysigt värre.

Varmt och skönt i vattnet och en trevlig pigg instruktör vid namn Lotta.
Riktigt skönt var det fast för kort...alldeles för kort.
Vi kan vara i poolen från 8 och värma upp om vi vill men själva lektionen är bara mellan 8.30-9.00
Ville vara med mån, ons och fre men det tyckte Lotta lät mycket???
Men det var jätte skönt att vara viktlös och kunna ta i utan att det gjorde ont....undrar ifall det kommer straffa sig?

Hann i god tid till jobbet också...fast jag ville inte hit alls!
Så många sjuka att det bara vimlar av vikarier och alla ungar är helt rabiata...stööööön.
Vill bara hem.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt med vattengympa =)!
    Jag går en gång i veckan, på en vattengympa som vår MVC håller i. Hon håller igång oss i 45 minuter och det känns alldeles lagom, tycker jag iallafall.
    Det tråkiga är att vattnet inte alls är varmt, så man får stå huttra innan man blir varm...
    Dåligt.

    Hoppas du får en fin e.m trots mycket jobb =(.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det var helt ljuvligt....men blev lite irriterad på att hon tyckte att 3ggr/v skulle bli för mycket för mig??!
    Hur kan hon veta hur mycket jag orkar?

    SvaraRadera