onsdag 15 februari 2012

Gulliga kollegor.

Imorgon ska vi alla på jobbet (vuxna och barn)  ha en utedag i pulkabacken.
När jag kom till jobbet imorse efter vattengympn så hade alla skrivits upp på svarta tavlan vilka som skulle ha hand om vilka klasser.
Jag stod inte med alls?!
När jag frågade varför jag inte stod med bara log allihopa och dom sa att alla var för oroliga för mig som skulle halka runt i en pulkabacke. Inget fick ju hända med magen.
Nääe jag skulle få extra planeringstid i lugn och ro i en snudd på tom skola.
Puss puss puss på dom alla.

Vattengympan var lika skön idag som förra veckan men fortfarande för kort.

Nu ska jag bada och äta vattemelon.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla fina vännen för alla värmande ord och stödet du visar.
    Jag är så glad att ni finns!

    Verkligen jättegulliga kollegor =).
    Hoppas du fick mycket gjort.

    Kramar

    SvaraRadera