söndag 19 februari 2012

Skrattat så mycket att jag fick kramp i magen.

Lillebror skulle lära storasyster en sång i baksätet på bilen idag. Tydligen lärde hon sig inte texten nog fort och hans miner och neeeeeej stön gjorde att jag skrattade så intensivt att tårarna sprutade och jag knappt kunde andas. Vart snudd på tvungen att stanna bilen på motorvägen.

Nu har jag haft en tillväxtspurt igen ökat 1,5 kilo på nolltid och magen ser ut som en basketboll...börjar bli anfådd av ingenting och känner mig grymt tung.
Hujedamej det är ju 12 veckor kvar ju.

Idag har jag tvättat upp alla 50/56 kläder till gumman och hängt upp dom på en torkställning i vardagsrummet. Så gulliga att jag bara dööör. Hur kan något vara så litet?
Ska packa ner dom i en liten vit byrå som har hängt med sedan 1995 - sanslöst vad tiden går fort. En pyjamas med Kalle Anka följer med från det året också...dög den till äldsta barnet så duger den till sista också.

3 kommentarer:

  1. Suz, hjälp mig!
    Jag kan inte skriva inlägg på min blogg, bara titel på inlägg. Har du samma problem? Det kommer upp "Fel på sidan" när jag ska skriva. Jag vill ju blogga om min senaste resa till Danmark och vad som händer i helgen!
    Hjälp mig...om du kan.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Åh stackare.
    Jag är helt fel person att fråga om hjälp, är helt nollad på datorer.
    Jag undrade just vad som hade hänt eftersom du inte skrev något. Är ju så nyfiken så jag dööör.
    <3

    SvaraRadera