måndag 7 november 2011

Tacksam.



Jag är så otroligt tacksam över dagens KUBtest att jag har bett och tackat vår Skapare oräknerliga gånger....imorgon ska jag åka förbi Ronjas grav och berätta att hon ska bli storasyster igen.
Jag kan fortfarande inte smälta resultatet!
Läkaren sa att dom slutade mäta vid 1: 20 000 så värdena var nog högre ändå. Otroligt. Jag har blivit bönhörd. Som jag har bett och våndats den senaste veckan....har praktiskt taget nött ut min frälsarkrans (ett böne armband). Å nu är oron bytt till största lyckan. Tack.

Nu längtar jag hejvilt till nästa ultraljud den 23/12  :)

7 kommentarer:

  1. Känner din lycka <3 och delar den med dig
    Stor kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att allt var bra på KUB!
    Jag tänkte på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt för er att allt såg bra ut. Stort Grattis.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att det allt var bra. Då är det dags att njuta! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad skönt! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, vad skönt att läsa! Tack för dina tummar!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att det gick bra! :)
    Kram!

    SvaraRadera