onsdag 16 november 2011

Nu är vecka 14 till enda.

Kan inte fatta att jag har gjort mer 1/3 av graviditeten redan.
Nyss var jag ju i vecka fyra - nu i vecka 15(jaja imorgon).
Dessa 11 veckor har gått jätte fort....fatta att om 5 veckor har halva tiden gått.
Ofattbart!
Nyss trodde jag att jag aldrig kunde ge min älskade ett biologiskt barn och nu sitter jag här och är "snart" halvvägs.
Dagen innan julafton ska vi på RUL på Karolinska...vilken julklapp.
Jag är så lycklig.
Förlåt om jag gör någon ledsen med mitt inlägg....inte min mening.

3 kommentarer:

  1. Grattis till v 15!! :D Förstår att du är lycklig och självklart ska du vara det, längtar själv som en tok till v 15 och självklart till RUL, men först vill jag komma så långt som till vul, tiden kommer att krypa fram känns det som..
    Åhh, tack så jätte mycket för din kommentar! Ja, nu äntligen ska vi få bli fem! <3 Underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh så härligt, redan vecka 15. Fattar inte vart tiden tar vägen, det var ju alldeles nyss du fick plus :-)

    Kram NInna

    SvaraRadera
  3. Vad menar du med att du gör någon ledsen? Menar du den sorgen vi bär på som fortfarande kämpar i barnlöshetsträsket?
    Jag är så lycklig för din skull och du ska absolut tillåta dig att känna lycka och skriva om det, men min längtan blir inte mindre och det gör ont i mitt hjärta när "alla" runt omkring blir gravida. Detta ska absolut inte hindra dig från att njuta och blogga om din lycka.
    Jag kommer fortsätta att läsa din blogg och vara lycklig för din skull och jag vet att du läser och ber för att vi ska få känna denna lycka och då kommer jag också blogga om den.
    Tusen kramar
    Anna

    SvaraRadera