lördag 5 november 2011

42 timmar kvar...

...tills jag och min älskade A har anmält oss receptionen på KS.
Ska försöka vara kissnödig inför undersökningen - nog inga som helst problem med tanke på att jag alltid springer på toa när jag är nervös.

Idag har jag dykt ner i barndoms minnenas favvo serie tidning...BOBO.
Har skaffat en bunt via nätet som jag läser som godnattsaga åt min son E.....han älskar dom lika mycket som jag gjorde som barn  :)
Minns någon av er den tidningen? Fanns från slutet av 70 talet till slutet på 80 talet.



Funderar starkt på att tatuera in bobo efter att barnens namn sitter på armen.
Längtar oerhört efter att få sitta i en studio och höra det välbekanta surrandet igen.
Blir lite av en drog när man väl har börjat.
Nu ska jag diska och sen vänta en stund innan det är dax att hämta dottern från ett halloween party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar